İPTAL VE İADE

Alıcı, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin bu sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkını kullanacak alıcı bu haktan yararlanmak isteğini yasal süresi içinde Dael’a bu işbu sözleşmede belirtilen şartlar altında bildirme yükümlülüğünü yerine getirmiş olmalıdır. Cayma hakkı kullanım mümkün olan hallerde, alıcı cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği sorumludur. Buna göre, cayma tarihine kadarki süreçte ürünün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü meydana gelen bir zarar veya bozulma olursa alıcı cayma hakkını kaybedebilir. Dael tarafından kabul edildiği hallerde, iade edilecek ürün bedelinden değişiklik / bozulma kadar indirim yapılır. Cayma hakkı bulunan hallerde alıcının cayma hakkını kullandığına dair açık bir bildirimi yasal 14 günlük süre içinde Dael’a yöneltmiş (yukarıda belirtilen iletişim adreslerine sözlü/yazılı iletmiş) olması yeterlidir.

Ücretsiz Kargo İmkanı

İade veya değişim taleplerinizde, ilk kargo bedeli tarafımızdan ücretsiz olarak karşılanmaktadır. Ancak aynı siparişe ait birden fazla iade veya değişim talebinde, kargo bedeli müşteriye aittir.

İade Süreci

İade işlemi için lütfen bizimle iletişime geçiniz. Üyeliksiz siparişlerde info@dael.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.

Ürünün Dael tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye teslimi olarak kabul edilmez.

Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde:

  • a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
  • b) Birden fazla parça olan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
  • c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

Cayma hakkı bulunmayan haller için, alıcı iade edilecek ürünü sadece Dael’ın anlaşmalı olduğu kargo firmalarına teslim edebilir. Bu kargo firmaları dışında herhangi bir kargo şirketiyle Dael’a ulaştırılan ürünlerin iadesi ve işlem bedeli kabul edilmemektedir. Yapılan iadeler mutlaka suretle ürün/ürünlerin etiket çıkarılmamış, kullanılmamış ve zarar görmemiş halde, gönderilmelidir. Parfüm kokulu, lekeli, yıkanmış/solmuş, yıkanmış ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade işlemi hijyen sebebiyle iç çamaşırı, mayo, bikini, maske gibi ürünlerde ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

Orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılacak olup, orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek olarak ürün kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve/veya kargo koli bandı ile bantlanmış ürün vb.) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Alıcı iade ettiği ürünü ile birlikte orijinal sevk irsaliyesi ve iade sebebini içeren bir dilekçe ile Dael’a ulaştırır.

Alıcının siparişi iptal etmesi istenmesi halinde firma müşteri hizmetleri, telefon numarası veya “+90850 888 88 23” müşteri hizmetlerimiz üzerinden iptal talebinde bulunması gerekmektedir. Bunun üzerine Dael, alıcının iptal işleminin gerçekleştiğini içeren e-posta kanalıyla bildirim yapmaktadır. Bildirim gelerek iptal, iade ve kargo işlemleri yerine, ücret iadesi tamamlanıp işlemler gerçekleştirildiğinde işlem iade edilecek olup, ürünün kargoya verilmesinde kargo ücreti mahsup edilmek suretiyle alıcıya yapılmaktadır.

Yapılan işlemler doğrultusunda gönderilen ürünlerin iadesinde, yukarıda anlatılan adımlar yerine bir durum yoksa iade işlemi başlatılır. Sanal pos kullanımı durumunda iadeler, kullanılan kredi/banka kartına iade yapılmakta olup işlem süresi bankanız tarafından belirlenmekte ve internet sitesi üzerinden yapılmamaktadır. Mağazalarımızdan iade alınmamaktadır. Değişim taleplerinizde, stok durumuna bağlı olarak en kısa sürede değişim işlemi gerçekleştirilerek veya iade işlemi sağlanacaktır. Para iadesi durumunda müşteriye hediye çeki tanımlanabilir, bu hediye çeki yeni bir üründe kullanılabilir.

Sepetim
Son Görüntülenen
Kategoriler